2010... ja det är sant, året är 2010

Hej hopp

Nu var det så där galet länge sen jag bloggade, men jag ska göra ett nytt försök.
Det har självklart hänt otroligt mycket sen sist jag skrev. Men ni som känner mig vet nog redan det mesta, och för er andra så startar det nya kapitlet här och nu:-)

Vi har haft en vinter med extremt mycket snö, kan knappt komma ihåg när Stockholm var så vitt sist. Vissa dagar har jag svurit åt kylan men överlag är jag jättenöjd! Snön gör så att allt blir ljusare och det ger i sin tur mer energi. Brungrå slask släng dig i väggen!
Idag skiner solen, och det känns som om våren är på väg. Människor på stan ler och är allmänt uppåt.... HÄRLIGT!

Puss å kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0