Barcelona

Mitt bloggande har legat nere riktigt länge nu. Vintern är ingen bra period för mig har jag insett. Jag är sjukt beroende av ljus, blir trött och nere av att inte få se solen. December har varit extremt solfattigt den här vintern. Och det märks.

Förra helgen var jag och grannen och hälsade på lillebror och svägerskan i Gävle. Det är alldeles för sällan jag träffar dom så det var jätteskoj att äntligen, efter 2½ år, få se hur de bor.

Fick ett meddelande på fejjan igår av kära mor... ett sånt där meddelande som får en att fälla några glädjetårar. Jag är så tacksam över att hon har funnits vid min sida när jag haft det svårt... trots att jag stängt henne ute. Tänk att hon orkar stå ut med mig.
Förutom det så berättade hon en hemlis för mig för ett par dagar sen och jag känner mig hedrad som fått det uppdraget hon gett mig *Tack*

I morgon åker jag och N iväg till Barcelona, det ska bli såååå otroligt skönt att komma iväg och bara njuta av att vara. Jag är så glad över att jag har träffat N... jag blir glad och varm i hela kroppen bara av att tänka på honom:-) Och nu ska vi få en hel långhelg tillsammans utan en massa annat "brus" som stör. Härligt!!!

Ha en fantastisk dag!
J


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en riktgt underbar helg nu gumman.. Det är du värd =). Massa pussar

2008-01-24 @ 16:12:30
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: Mams

Älskling - du har ju barn själv och vet att det är barnen som gäller - i alla väder - det är dom som är det bästa i livet - och ni är ju mina barn - enkelt eller hur.
Du har ju funnits för mig också i med- och motgång och ibland sett saker som jag inte ens erkänt för mig själv, men sen när jag väl insett och erkänt funnits där och bekräftat och det har känts så himla bra.
Älskar dig mer än du någonsin kan förstå.
Pusssss
Mams

2008-01-27 @ 18:54:35
Postat av: Helena

Jag vet också en hemlis ;-)

Men vet du om vad som hänt hemma hos oss va? Kolla min blogg får du se.

Hoppas du hade en kanonhelg!

Kramisar Helena

2008-01-28 @ 22:17:23
URL: http://heilas.blogg.se
Postat av: Anonym

ja en annan drar till Nerja en vecka... iof i april men ändå!
hola que sera sera seniorita.

2008-01-30 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0