Back on track

Vi hade en fantastiskt lugn och skön helg i Barcelona. Det blev många, långa promenader i solvärmen... dessutom mycket tapas och mys.
Den här kortsemestern behövde jag verkligen:-)
Vi bestämde oss för att försöka resa iväg en till långhelg i höst..... :-) En ny tradition kanske är på väg att skapas?!

Trots att det är barnvecka har jag lyckats ta mig till gymmet 2 gånger denna vecka + att jag fick till 1 timmes långpromenad i dag på lunchen... det känns skönt att träningen äntligen känns som något skoj istället för ett måste.
Jag får en sån härligt avslappnad känsla varje kväll jag rört på mig. Hoppas att motivationen inte dalar bara.

Igår var frugan över på middag... så roligt att se henne stråla av glädje inför att bli mamma för 3:e gången. Jag är så glad för hennes och Fredriks skull!
Vi måste ses snart igen gumman!

I dag har vi kundevent på jobbet... så jag måste rusa vidare.

Puss å kram - hela dan


Kommentarer
Postat av: Mams

Åh älsklingen min vad gör gott att höra att du haft det så bra. Du är värd det tusen gånger om. Det är ju så livet alltid borde vara.
Älskar dig!
Puss
Mams

2008-01-31 @ 20:06:46
Postat av: Anonym

Å va underbart det låter! hoppas allt är bra med dig gumman!
Kan vi inte ses snart alla tre?! vore superskoj! Hoppas vi ses den 9de iallafall!;)
Ha det bäst!*kramar*

2008-01-31 @ 21:36:31
URL: http://www.gellow.blogg.se
Postat av: Frugan

Det var verkligen urmysigt att ses! Kankse kan ta en lunch snart eftersom jag är hemma på halvtid =)?? Men vi ses nog förhoppningsvis tidigare än så, söndag på matchen?
Pussar

2008-02-01 @ 07:31:34
Postat av: Pia

Dolly-biljetterna ligger här och längtar efter 13/6! Glöm inte bort Lasse! Barcelona låter fint... e lite sugen på Edinburgh... eller MÅSTE dit snart!!!

2008-02-01 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0