Ont om tid

Fick ett härligt erbjudande idag via sms... fick en förfrågan om jag ville bli medryttare till en basjkirhäst som står uppställd inte allt för långt hemifrån:-)


Tänk va härligt det skulle vara... att ett par gånger i veckan få sätta sig upp på hästryggen och släppa allt annat runt omkring...
Ridning är verkligen terapi för mig.... och något jag saknar otroligt mycket!


Tyvärr så räcker inte tiden till.... jag håller på med alldeles för mycket annat på kvällstid. Men uj, uj, uj va skoj det skulle vara.

Man kanske skulle ta och omprioritera lite??


Kommentarer
Postat av: Frugan

Va... Vadå??? Jag vill, jag vill. Åh jag har mera tid än du ;-). Vem är det som ska rida denna härliga häst?
Puss Puss

2007-09-18 @ 16:55:03
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: Fröken F

Tid gumman har du ... Det gäller bara att prioritera...
Så vad är viktigast, friheten på hästryggen, att jobba på bajen matcherna eller att ha ständig kontakt med kärleksmaskinen ????? *skrattar*
Puss puss och tack för hjälpen med mitt hår igår och förlåt för att jag lämnade dig i alla hast ...

2007-09-18 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0