Ge mig en ny rygg!

Nu börjar det bli tröttsamt att behöva peta i sig piller för att ryggen krånglar. Det var ett tag sen jag hade så här ont som jag haft på sista tiden. Och jag vill inte känna så här, man blir så begränsad i vad man kan göra, man sover sämre vilket gör att man blir ännu tröttare än vanligt vilket resulterar i ännu mer värk:-( Vilken ond cirkel!
Jag har dessutom varken tid eller lust att vara hemma från jobbet nu när jag precis börjat.

Finns det någon mirakelmedicin eller går det att köpa reservdelar till ryggen någonstans?


Kommentarer
Postat av: Fröken F

Delar till ryggen säljes på övre "hills"...
Vi kan erbjuda massage, linement, plåster, vin, trevligt sällskap och kanske en och annan kräfta ....
Puss puss

2007-09-26 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0