Fika

När jag kom hem, efter att helt oväntat blivit skickad på öppet hus i sessans skola, så ringde telefonen och grannen C frågade om hon fick komma över en liten stund:-) Skönt med spontana grannar!!
Vi drack te, pratade killar (oväntat va?) och tittade på Idol. Vilket sjukt program det är... vissa verkar inte ha någon självinsikt alls, men det ger ju oss andra en chans att få skratta ordentligt. Ha ha.

När C stuckit hem efter programmet så la jag mig och kopplade av i ett skummande bad. Det var riktigt skönt... jag gillar verkligen att bada.
Sen när N kom gosade vi en stund i soffan innan det var dags att nanna kudde.

Jag är helt slut om kvällarna... det snurrar friskt av alla nya saker jag lär mig på jobbet. Kan det vara därför jag sovit så oroligt och pratat så mycket i sömnen sista tiden? Eller kan det vara att ryggen börjar göra sig ordentligt påmind?? Ska nog fråga sötnosen med nya bilen om hon kan ta sig ork att knåda den nån kväll snart.

Idag ska jag träffa min kära Lorpa efter jobbet över en snabbfika:-) Saknar att ha henne nära om dagarna...! Det ska bli skoj att få bli lite uppdaterad om vad som händer på gamla jobbet... det har bl a ryktats om att Superhjälten inte kommer att få vara kvar.

Puss å kram hela dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0