Jag = 5 eller 23?

Nu var det evigheter sen jag bloggade sist, får väl köra en snabb uppdatering av senaste veckorna.

Budapest var galet.... riktigt galet roligt! *TACK mamma för bidraget*
Vi badade i ett vackert ungerskt bad, både inne och utomhus... fatta att jag gick omkring i bikini ute i stort sett hela dagen. Vill ha mer!
Vi åt gott och festade ordentligt...jag lärde känna mina nya kollegor på ett helt nytt sätt. Vilka galna människor...precis som jag. Ha ha

Tyvärr så sprack min trummhinna som vanligt... denna gång på flyget hem. Får se det positiva i att jag i alla fall slapp problemen där nere. Så förra veckan gick jag på penicillin.

Rättegången är äntligen avklarad... jag var tvungen att vittna om en händelse som inträffade uppe i Sälen för snart tre år sen, skönt att ha det gjort.

Var på fest i lördags och träffade gamla kollegor och bekanta, till en början var det skoj men när dj:en spårade ur och enbart spelade musik som bara han gillade så sjönk temperaturen drastiskt och folk började droppa av.

Det har börjat smyga sig in en osäkerhetskänsla med N som jag ogillar skarpt... varför, varför, varför ska jag ha så låg självkänsla. Huvudet säger en sak men magkänslan en annan... och jag börjar bete mig som om jag vore 5 år. Sicken tönt man är! Borde nog lita på mitt förnuft för en gångs skull och inte vara en sån utpräglad känslomänniska.

Ikväll spelar Sverige mot Nordirland på "Råttsunda" och jag ska jobba. Hoppas på att mister Ljunkan spelar och att jag får se en glimt av honom;-)

När jag jobbat klart kommer N och hämtar mig.... ikväll ska vi sova i hans nya skööööna säng:-D

Ska faktiskt försöka bete mig som den 23-åring jag är ikväll *hahaha*


Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Mams

Fel fel fel - 28+ ska det vara hjärtat - 28+

Puss
Mams

2007-10-17 @ 20:19:21
Postat av: Fröken F

Ja hjärtat ibland är du 5 eller 3 och trotsig ,men å andra sidan så är det vad du behöver vid vissa tillfällen - du måste bara VÅGA att stå för vad du känner och inte BARA berätta dom för dom som du är trygg med utan även för dom som är involverade i det ...
Du kan om du VILL, men just nu tror jag inte att du vill för du har inte orken - och jag önskar att jag kunde ge den till dig ...

Puss ! Love U most och du vet vart jag finns- och alltid här för dig !

2007-10-24 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0