Budapest nästa:-)

Förra veckan var ingen bra vecka... var allmänt låg och hade otroligt ont i ryggen:-(

Nu känns allt lite bättre... för i morgon åker jag till Ungern och Budapest med jobbet! Inte en enda sekund ska vi jobba utan det är bara en "ha-kul-och-må-bra-resa". Det ska bli skitskoj!

Tråkigt bara att jag inte har en ekonomi som klarar av några utsvävningar. Jag hade gärna shoppat lite.
Kanske, kanske kan jag handla något och förhoppningsvis unna mig ett skönt kurbad men då får jag tänka ännu mer på de vardagliga utgifterna... tur att skruttarna gillar blodpudding och ravioli.

I helgen flyttade jobbet in i nya jättefräscha lokaler vid stureplan så ikväll ska vi ha inflyttningsmingel. Helst av allt skulle jag vilja rusa hem när arbetsdagen tar slut för jag längtar så mycket efter att kramas med min N, vi har varit ifrån varann många dagar nu och det har inte varit skoj alls. Dessutom behöver jag packa inför resan.

Puss å kram
J


Kommentarer
Postat av: Frk F

Du kommer ha det jätte bra i Budapest gumman, det är så billigt där så du kommer att kunna unna dig något, det vet jag ...
Puss och Kram

2007-10-05 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0