Julstämning

Efter två galna kvällar och en hel slappardag tog jag mig hem till grannen där vi hade glöggpremiär. "Bara" 1 månad och 20 dagar innan julafton:-D  När jag kände doften och den härliga smaken fick jag en sån där härlig julkänsla i kroppen så jag tvingade grannen till att sätta på julmusik. Det var lite crazy men samtidigt skoj.
Ser fram emot fler glöggkvällar!!

Jag är så lycklig för min kära fru och hennes Fredriks skull... de väntar barn! Grattis!!! Jag ser otroligt mycket fram efter att få lära känna det lilla "knyttet" som beräknas anlända till världen i början av maj.

Idag kommer mina älsklingar hem efter en hel vecka hos sin pappa. Det ska bli otroligt skönt att träffa dom. Ikväll ska vi äta middag hos min kära systeryster som fyllde år igår, det är alltid lika mysigt att träffa henne och hennes familj.

Puss på er
J


Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack gumman!
åh jag är ännu lyckligare ;-). Riktigt spännade ska det bli, åh nu kan jag knappt dölja magen längre, hi hi.
Love You!!

2007-11-06 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0