2 konserter och en hall

Blev klar med tapetsering av hallen i söndags. Det ser jättemycket bättre ut nu...men jag inser att hallmöblerna inte alls passar in längre. Vilka problem va? Hi hi

Nästa projekt blir att sätta upp en vägg i vardagsrummet. Dock inte via segråttans kompis som kom med ett prisförslag låååångt över materialkostnaderna. Självklart skulle jag ha betalt honom för arbetet men efter konsultation med pappsen så var det lovade "kompis-priset" skitdyrt. Och då skulle den tilltänkta snickaren ändå "låna" material från jobbet.
Så nångång till våren bygger jag och pappsen väggen tillsammans.

Systeryster, segråttan och jag var på konsert igår. Kent spelade på annexet... trots att jag, pga trötthet, inte var helt laddad tyckte jag att konserten var superbra.
Undra om vi snart får se Jocke Berg i melodifestivalen? Ett steg närmare schlagern tog han sig i alla fall genom att ha på sig skimrande guldstövlar under hela spelningen... och under extranumren bytte han till glittrande tajta silverbyxor:-)

I morgon ska jag gå och lyssna på Winnerbäck tillsammas med Frugan och "Purre" från gamla jobbet... längtar verkligen!
Winnerbäck är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0